5 shows I’m currently watching

Ik ben zo een persoon die óf een serie in een keer afkijkt of steeds ongeveer 12 afleveringen kijkt en dan weer een pauze houdt. Nu heb ik laatst 13 reasons why en Stranger Things gebinged en heb ik de smaak naar series kijken weer te pakken. Daarom heb ik dan ook weer een aantal series opgepakt. In dit artikel zie je welke series dat zijn.

Chuck
1. Chuck
Deze serie kijk ik al een tijdje samen met mijn vriend. Tijdens het avondeten kijken we regelmatig een aflevering. De serie gaat over Chuck, een nerdy guy die van de universiteit is getrapt en nu werkt in de BuyMore (vergelijkbaar met Media Markt) met wat andere vreemde gasten. Op een dag krijgt hij een soort computer in zijn brein gedownload met allemaal CIA geheimen. Sarah, een CIA agent, en Casey, een NSA agent komen hem beschermen tot de data uit zijn brein kan worden gehaald en vanaf dan gebeuren er allemaal spannende spionnendingen. De serie lijkt totaal niet op andere series die ik heb gezien, maar is wel ontzettend leuk als je een beetje van nerdy dingen houdt!

Blindspot
2. Blindspot
Blindspot is een serie over een vrouw die in een tas op Time Square wordt gevonden. Ze is helemaal naakt en zit van top tot teen onder de tattoos. Daarboven op weet niemand, inclusief zijzelf, wie ze is. Al haar herinneringen zijn weg. De FBI vindt haar en komen erachter dat elke tattoo een teken is voor een criminele gebeurtenis. Aan de hand van de tattoos proberen ze de gebeurtenissen te voorkomen. Een erg spannende serie waarbij je steeds verder wilt kijken om erachter te komen wat het verhaal achter de mysterieuze vrouw nou is.

Game of Thrones
3. Game of Thrones
Wie kijkt deze serie nou niet? Ik denk dat iedereen wel ongeveer weet waar deze serie over gaat. Zelf lees ik eerst de boeken en kijk ik dan een seizoen. Alleen kwam ik erachter dat je voor seizoen 4 eigenlijk boek 4 en 5 moet hebben gelezen dus dat is wat ik nu aan het doen ben. Ik ben momenteel het vijfde boek aan het lezen en daarna ga ik snel verder bingen. Ik hoop nog voor het nieuwe seizoen bij te zijn want de spoilers slaan je altijd om de oren.

Suits
4. Suits
Nog zo een gehypte serie. Deze serie gaat over het leven bij een advocatenkantoor en alle dingen die daar bij komen kijken. Ik heb een jaar of twee geleden het eerste seizoen gekeken, maar ben toen om de een of andere reden weer gestopt. Laatst hadden mijn vriendinnen het over Suits en toen kreeg ik weer helemaal zin om verder te kijken. Momenteel ben ik op de helft van seizoen 3 en ik kan niet wachten tot ik weer wat tijd heb om verder te bingen.

Image:
5. Gilmore Girls
Tot slot Gilmore Girls! Dit vind ik echt een heerlijke serie om te kijken na een lange dag. Rory is echt het perfecte, af en toe naïeve, personage en Lorelai is natuurlijk de leukste moeder die je kan bedenken. Ik heb deze serie nooit gekeken toen hij uitkwam, maar ben ooit eens tijdens een tentamenperiode begonnen (heel slim haha). Daarna ben ik eigenlijk gestopt, maar laatst ben ik weer begonnen en momenteel zit ik op de helft van seizoen 5. Aan de ene kant wil ik heel snel verder kijken, maar aan de andere kant wil ik ook dat de serie niet af is haha. Ik probeer dus niet al teveel afleveringen achter elkaar te kijken, maar dat is best lastig met deze serie.

Wat is jullie favoriete serie op dit moment?

Dit bericht werd geplaatst in Series. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

